30 november 2011

Onsdagsblandning

Foto: TV4
30:e november och Anders har namnsdag. Här slaskar det så jag hoppas på en vit jul. Svisch så var november över och imorgon börjar den riktiga nedräkningen till jul. Ikväll börjar Leilas söta julSjuan och jag hoppas på många goda receptidéer som jag kan testa. Som sagt, det smala livet kan vänta till efter nyår.
Bookbinders Design har lanserat en helt ny hemsida idag. Smakfullt designad och lätt att navigera är mitt omdöme. Med andra ord mycket farligt för en pappersnarkoman som mig.
Foto: Rusta
Rusta överraskar med fina och prisvärda produkter. I veckan ska jag spana in det här fina sigillsetet för endast 49 kr.
Foto: Indiska
Nu har Grimaldi lagt sig på matsalsbordet. Tyvärr försvann guldfärgen i tvätten men jag gillar den ändå. Förresten fick jag nys om att Indiska ska öppna webbshop i vår. Något att se fram emot för alla er som inte har en butik i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails