02 oktober 2011

Lästips

Barnen har precis haft vattenkoppor och nu är de vrålförkylda båda två. Så medan Postis Per går på repeat på TV:n läser jag Leila Lindholms nya bok Hello cupcake! Mycket gott som vanligt och jag känner för att testa flera av recepten i veckan. Toast nya heminredningskatalog damp ner i brevlådan i veckan. Gillar deras förmåga att "hålla ihop" trycksaken med hjälp av färger, komposition i bilder och typografi. Och sen slog jag till på vad jag tror är Sveriges största heminredningsnummer någonsin. Nya Plaza Interiör på hela 404 sidor! Jag bläddrar och bläddrar och det tar liksom aldrig slut. Nästan så att det känns lite övermäktigt och svåröverblickbart. Men mycket fint att inspireras av fanns det.
Foto: Soform

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails