03 maj 2011

Vitt, svart och grönt

Just nu letar jag inspiration till vårt uterum som ska få sig en rejäl inredningsomgång inom kort. Förra året målade vi uterummet vitt och när det var klart gick luften ur oss. Så det är först i år som vi mäktar med att inreda det.

Jag är svag för det grafiskt enkla med vitt och svart i kombination. Gärna ränder, prickar, cirklar och rutor. När jag letade runt efter inspiration hittade jag det här superfina hemmet som går i vitt, svart, grått och grönt. Grönt känns väldigt rätt och nu funderar jag på att plocka in det som en accentfärg i vårt uterum. Det skulle ju minst sagt matcha gräsmattan och all grönska utanför. Mmm, tål att tänkas på.

1 kommentar:

  1. Mycket fint! Jag är också svag för det grafiska och älskar vitt, svart och grönt. Spännande med uterummet, du måste visa lite bilder när ni är klara.

    Må så gott!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails