08 maj 2011

Berry Boost

Uppiggande mellanmål som kryllar av C-vitamin.
När man kör bil själv med en 2-åring en längre sträcka kan det vara bra att ladda upp med lite mutor. Tålamodet tar ofta slut efter bara en kvart. Ett supergott alternativ till godis är Renée Voltaires Berry Boost som innehåller russin, vilda blåbär och granatäpplebitar som är gjorda på supersmaskig juice. Den sistnämnda är min favorit, och vilken tur jag har att min lille kille mer än gärna ger dessa bitar till mig! Han siktar nämligen bara in sig på russinen och blåbären.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad gott det låter. Måste jag testa.

    Följer dig nu via Bloglovin.

    Önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Det låter ju himla gott, den ska jag absolut prova! Det är så lätt att ta till något onyttigt när man blir sugen/hungrig men med ett enkelt alternativ kanske man klarar sig bättre :)
    Kram Linda

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails