21 april 2010

Minstamöjligtoman

Foto: Nordsjö Idé & Design
Vilken inredningsstil föredrar du? Ibland är det svårt att sätta ord på vilken stil man är, men nu kan du få hjälp att ta reda på detta. På Nordsjö Idé & Design kan man nämligen göra ett roligt stiltest och simsalabim får man reda på vem man är. Jag blev en "minstamöjligtoman" vilket innebär:
När det gäller inredning är du asket. Du har bara det allra nödvändigaste och du väljer med omsorg de få inredningsdetaljer och möbler du har i ditt hem. Ditt hem går i neutrala färger som vitt, svart, grått och beige. Du ägnar ditt hem mycket omsorg, funderar mycket kring inredning och är mycket noga med alla detaljer. Du kan tänka dig att ha en tapet, men den ska vara grafisk och tydlig i sitt uttryck. Som sagt - noga utvald. Golven är gärna i naturmaterial som sten och trä och även dessa är enkla och tydliga i sin minimalism. Less is more...
Måste säga att det är mitt i prick! Gör testet du också och skriv sen gärna en kommentar här!

2 kommentarer:

  1. Jag är en myshumla.... :-)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag blev pryloman. Hjälp, min shopoholic-sida är bekräftad. ;-)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails