08 februari 2010

Nya prylar, tack!

Foto: Kollage av bilder från nedan nämnda företag
Om några veckor bär det av till fjällen och jag skulle väldigt gärna uppdatera min utrustning med lite nya saker. Houdinis Women's Alpha Long Johns verkar grymt sköna med extra isolering vid knäna. Dessutom är de tillverkade av återvunnen fiber och därmed helt återvinningsbara. En grå hoodtröja från Stadium vore perfekt på after skin. Mina nuvarande googles håller inte tätt vilket är väldigt irriterande. Ett par nya från Scott med anti-fog behandlad dubbellins och bra ventilation är precis vad jag behöver. Nya trekkingskor från The North Face skulle göra promenaderna med barnvagnen lite mer behagliga. Min gamla skaljacka har alldeles för många år på nacken och en Isogaisa från Bergans står högst upp på önskelistan. Hela kalaset går på en nätt liten summa på 6.500 kr. Och då tillkommer liftkort, bensinpengar, mat och stughyra. Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails