09 januari 2010

Romantiskt i vår


Illustration: H&M
Den romantiska stilen blir bara större och större. Inte bara i inredningssammanhang utan även inom modebranschen. Ett exempel på detta är H&M:s blomsterexplosion The Garden Collection som kommer att finnas i butik i slutet av mars. Plaggen är enbart tillverkade av ekologiska och återvunna material. Kollektionen är aningen för gullig för mig (jag är ett fan av den klassiska preppy stilen) men några plagg kan jag nog ändå tänka mig. Hela kollektionen kan du se här. Mina favoriter ser du här nere (samtliga bilder lånade från H&M).




2 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder du har valt ut. Nu längtar jag till våren! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Tack så mycket för gratulationen, vad gullig du är! Kram Sandra

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails