26 december 2009

Presentskörd


Foto: Eget kollage med bilder lånade från nedan nämnda företag.
Nu är jag tillbaka efter både födelsedags- och julfirande. Det har varit mysiga dagar med god mat, massor med snö och trevligt umgänge! Äntligen blev det en vit jul! :) Tomten var snäll mot mig och här uppe ser ni nästan allt jag fick i julklapp och födelsedagspresent.
Boken Sött, Sweet, Dulce av Anna och Fanny Bergenström är helt fantastisk. Än så länge har jag bara bläddrat i den men snart känner jag mig manad att testa något av alla smarriga recept. Mugg och gott kaffe från Starbucks direktimporterat från Berlin. Väggklockan från Åhléns ska sättas upp i hallen. Riktigt lyxiga salt- och pepparkvarnar från Peugueot i svartlack. Tallrikar och assietter från Höganäs Keramik i vit, blank glasyr. Returbox för tidningar från Granit. Äntligen blir det snygg återvinningsförvaring av alla tidningar i köket. Filippa K-muggar från Rörstrand i olika svart/vita mönster passar perfekt i vårt kök. Klassiska Margrethe vispskålar och mixerkanna med redskap från Rosti Mepal. Boken Trädgårdens stolta primadonnor och stolta statister är full med inspiration inför kommande trädgårdssäsong. Är såååå glad och nöjd med alla presenter!

1 kommentar:

 
Related Posts with Thumbnails