11 november 2009

Favoriten Kivi


Foto: Skärmdump från Iittala
Idag kom det till min förvåning lite snö. Tyvärr smälte den så fort flingorna nuddade marken, så jag får fortsätta att lysa upp med ljus inne. Eftersom jag samlar på Kivi-lyktor från Iittala ger jag idag mitt bästa och enklaste inredningstips. Kivi är den perfekta ljuslyktan som verkligen passar in överallt, oavsett vilken stil eller färg man gillar. Finast är när man grupperar ett gäng, antingen i samma färg eller varför inte mixa valfria färger, och ställer på ett matbord, soffbord eller avlastningsbord. Ett inspirerande exempel ser du här nere. I julklapp önskar jag mig Kivi-lyktor i färgerna Blueberry blue, Olive, Light lilac, Ultramarine blue, Seville orange och Matt frosted.

Foto: Sköna hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails