28 oktober 2009

Vad är tjusningen?


Foto: Odd Molly
Jag vet inte om jag har en väldigt udda smak, men jag förstår verkligen inte tjusningen med Odd Molly. Klädmärket grundades 2002 av Per Holknekt (ja ni vet han som varit världsmästare i skateboard, deltagit i dokusåpan Big Brother 2000 och varit gift med jazzsångerskan Viktoria Tolstoy) och Karin Jimfelt-Ghatan. Kläderna andas folklore med mycket broderier, toffsar, volanger och rynkor. Tufft romantiskt skulle jag vilja klassa det som. Just nu verkar det finnas fler och fler Odd Molly-frälsta kvinnor där ute och jag är inte en av dom... Det är helt enkelt inte varken min stil eller smak. Tror framförallt att jag skulle känna mig sååå fel och löjlig i ett Odd Molly-plagg. Kanske jag skulle passa bättre i deras nya limiterade bäddkollektion?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Related Posts with Thumbnails