24 januari 2012

Favoriter vecka fyra

Pastellfärger är egentligen inte min grej, men den här bilden från Iittala tilltalar mig väldigt mycket. Innehållet i askarna ser inte heller så tokigt ut.
 Nyheterna ramlar in i butikerna och Åhléns har som vanligt många fina saker som jag gillar. Snygga brödkorgar i tre olika storlekar skulle även kunna fungera som pennmugg och förvaring för nycklar m.m. i hallen.
Ett snyggt och smart litet bord skulle funka att placera precis var som helst här hemma.
Om jag ägde ett sommarhus skulle jag fylla köksskåpen med dessa somriga skålar och muggar.
Mönstrad duk med inslag av årets färg; Tangerine Tango.

2 kommentarer:

  1. Älskar den första bilden. Pastellfäger brukar inte vara min grej heller, men nu känner jag ändå för några stycken. Dock tillsammans med lite mörkare nyanser. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ååå den gröna gillar jag på första bilden! Gillar både bordet och brödkorgarna. Tack för alla fina saker du tipsar om! Kram Linda

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails